מדיה חברתית

לאחרונה שאלו אותי חברים באיזה אירוע משמח.
איך עושים שיווק ברשתות חברתיות מה שנקרא SMO.

זה ההסבר שנתתי להם על רגל אחת:
שיווק במדיה חברתית זהו תהליך שבו אנו יוצרים פרופיל משתמש לעסק, אוספים לכרטיס זה כמה שיותר מעריצים וחברים, ולאט לאט מעבירים מסרים שיווקים אודות המוצר או העסק.

שאלו אותי כמה מכירות זה מביא?

התשובה שלי הינה פשוטה ביותר, תלוי במידת הסבלנות והשיווק ברשתות חברתיות מצריך סבלנות ועקביות, זאת לא עבודה חד פעמית, אלה עבודה שעל מנת להגיע לתוצאה טובה צריך לעבור תהליך של הבשלת האסטרטגיה השיווקית שבנינו בתחילת הדרך, ישנם עסקים ששיווק במדיה החברתית יעשה להם רק טוב וישנם כאלה שזה לא יעזור להם.

אני לא מאמין שהכל אפשר למכור דרך האינטרנט.

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.