שימור ריהוט גן מעץ

כיצד לשמור על ריהוט הגן מפני בלייה?

ריהוט גן מעץ הוא אחד מפריטי הריהוט שדורשים הכי הרבה תחזוקה לצורך שימורם במשך זמן. ככלל ריהוט גן מכל סוג שהוא מצריך שימור ותחזוקה על מנת שלא ייהרס מהתנאים בהם הוא שרוי וישרת את המשתמשים בו למשך זמן רב. אך, ריהוט גן מעץ דורש אף יותר מזה. לפניכם מספר טיפים לשימוש נכון בריהוט גן מעץ לצורך שימורו:

טיב העץ

עוד בתהליך הרכישה עדיף לרכוש ריהוט איכותי, מעץ טוב וחזק, ריהוט גן מעץ מסוג זה אמנם יעלה יותר אך בהכרח ישמש לזמן יותר ממושך.

כיסוי

כיסוי לריהוט גן מעץ יוכל לעזור לשמור על הריהוט אשר נמצא בחוץ מפני תנאי מזג האוויר השונים אשר בהכרח מזיקים לו. בין אם הגשם בחורף או השמש בקיץ- ריהוט גן מעץ אינו חסין לנזקי מזג האוויר. ניתן לרכוש כיסוי זה או לפרוש יריעת ניילון רחבה אשר תשמור על הריהוט מפני נזקים אלו.

מיקום וניקון

מומלץ להציב ריהוט גן מעץ תחת מקום מוצל במשך רוב הזמן (תחת שמשייה או פרגולה למשל). בנוסף, מומלץ לשמור על ניקיונו של ריהוט העץ  באמצעות מטלית יבשה או לכל היותר מטלית סחוטה היטב.

צביעה

ישנם צבעים מיוחדים אשר מיועדים לטיפול בעץ ושומרים על המראה הטבעי שלו. ניתן גם לצפות את הריהוט בלקה. כאשר צובעים את הריהוט חשוב לוודא  כי הריהוט יבש ונקי על מנת להשיג תוצאות דומות ככל האפשר למראה הקודם.

שימון

סדקים בעץ עלולים להיווצר לאחר שהות מרובה בשמש. על מנת למנוע זאת ניתן לשמן מידי פעם את הריהוט, דבר אשר יגן על העץ מנזקים אלו וישמור על רעננותו.

רהיטי גן מעץ אשר לא מקבלים את הטיפול הדרוש להם מתבלים לאחר מספר שנים ומקבלים מראה ישן ועלוב. רהיטי גן שלא תוחזקו משנים לחלוטין את המראה של הגינה- ממראה יוקרתי ומזמין לגינה מיושנת ולא נוחה. לכן, חשוב לתחזק ולטפל בריהוט הגינה. אמנם ריהוט גן מעץ דורש הרבה תשומת לב וטיפול חם לצורך שימורו אבל מראהו בגינה הופך את הדבר למשתלם.

יש לשים לבד במיוחד לנדנדות, כסאות נדנדה מעץ ושולחנות

גם לריהוט בתוך הבית יש דרך לשימור, כגון ארון, כיסא, שולחן וכ"ד

פורסם בקטגוריה ריהוט. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.